2007年11月23日

杏仁曲奇


噔..噔..噔..噔...杏仁曲奇送到.

將所有材料(除o左雞蛋)拌勻再搓好.


之後先將雞蛋加入再搓.

差到咁上下就變成咁樣.
放入雪柜雲五分鐘.
用曲奇模cut出各款形狀.
用180度焗12分鐘.
聽日會約我d 朋友, 所以今日就整定 d曲奇, 聽日送俾佢地啦. 我都係跟〔Katy & Betty Kitchen〕 呢個網整o架, 大家有興趣可以入去睇睇.
個網所教o既係 榛子曲奇, 不過我無榛子, 只係有杏仁, 所以就轉用杏仁粉o黎做. 整完之後下試試先, 食落去都會食到少少好細粒杏仁粒粒. 由於我d曲奇模唔係好大個, 所以唔止個綱度話整o左三十磈, 我整o左over 三十磈o架, 不過確實有幾多磈我就無數到啦.

沒有留言: