2007年11月27日

同媽去睇醫生









家姐同阿媽果兩碗湯粉唔記得影....

今日同阿媽去睇醫生, 因為之前佢覺得隻眼睇o野有 d怪怪地, 其實一早都叫佢去睇, 但係又話好忙, 又話要o係佛堂幫手, 所以今日先至去睇, 去到醫生幫佢睇睇對眼, 我見醫生關o左燈用支o野照佢隻眼, 不過個醫生都照o左好耐.... 果刻我有 d 懷疑個醫生識唔識?? 之後個醫生話我阿媽講o既情況可能係視網膜o既問題, 幫我阿媽轉介去眼科果邊. 跟住我就同我阿媽去排期, 不過排期排到09年....仲要係8月, 不過個姐姐仔話睇下到時會唔會通知早 d 去見醫生, 所以暫時未知係咪真係要等到09年!! 不過我估多數都唔使咁遲o既!!
睇完醫生之後就約埋我大家姐一齊食晏. 我地去o左華都新開o既一間食越南o野o既鋪頭食, 間o野叫[西貢星], 因為我地都未試過, 所以就去試試啦. 不過我阿媽同大家姐叫果個湯粉都話好多味精又好咸唔好食, 而我叫果個海南雞飯就無乜o野. 另外叫o左客春卷, 都ok o既. 但係家姐話下次都唔會再o黎食, 佢話唔好食. 哈... 食飽飽之後就周圍逛, 我地由華都開始行, 中間行o左華都, 吉之島同新墟, 我地都買o左好多o野, 拎到手又攰, 腳又攰, 之後返到屋企阿媽即刻走o左去訓覺!!! 其實我都都好少三個人一齊去行齊齊, 所以今日雖然行得攰, 但係都行得好開心o架.
希望阿媽對眼無事啦!!! 最緊要個個都平平安安, 身體健康!!!

沒有留言: