2007年12月9日

流浮山元朗萬無目的一日遊上集

尋日約O左幾位好朋友去O左流浮山行下. 我地首先O係元朗醫肚先. 我地去O岩元朗廣場隔離O既一間大排檔食粉麵.

我O既雲吞河.

另外兩位好友都係叫牛雜河, 另外仲有一個朋友唔肚餓無叫O野食.

我地仲叫O左炸魚皮. 好脆O架.

同埋油菜一碗.

食飽飽之後就坐 K65巴士去流浮山啦. O係總站落車.

去到流浮山就去睇下 D海味.

有蠔屎, 蝦米, 蝦乾, 咸魚等等...
另外都有 D小食賣.
行完一輪, 我地就行到去露天O既地方, 見到好多蠔O係度哂緊太陽.
亦見到有 D阿太O係度開緊蠔. 大家望望右下角果筒就係開O左出O黎O既蠔啦.
已將取出蠔O既蠔殼.
行行下見到地下有一條已經哂得乾乾地O既魚.睇到佢個咀, 佢應該唔係哂死, 係缺氧死O既. .哈...
途經好多魚檔都未開工. 好靚.
之後我地行O左去食O野. 呢碟係炸生蠔同炸油池. 兩樣都好好味.
另外亦一人叫O左一碗豆腐花, 豆腐花都好滑, 不過無豆味.
食飽飽之後, 我地就去搭車上[下白泥]睇日落啦.
行O既時候見到 D 掛住O既魚乾, 你睇幾得意.
我地千辛萬苦先去到下白泥, 因為我地最初上網睇D資料, 見有人話可以行路行到去下白泥, 點知係搵苯O架, 我地O係流浮山問過人, 其中一位阿姐話行唔到O架, 如果行就有排行呀, 叫我地搭車去啦, 我地初初諗住搭小巴, 不過等O左一輪都唔見, 所以就坐的士, 點知坐的士都坐O左三十幾蚊, 嘩....如困白白痴痴行路去, 唔知天黑到O左下白泥未.
雖然我地最終都去到下白泥, 不過都唔識路, 行下行下又係CONNIE行到去目的地喎, 哈...
其實呢度都只係一個釣魚場, 要再行入 D 先到要到O既地方.
大家見到嗎...日路喇!!!! 真係好靚.


我地繼續行呀, 行呀. 見唔見我地一包二包, 都係之前買O既海味呀, 小食呀. 哈...
行到去下白泥啦. 由於已經開始水漲, 所以睇唔到更靚O既場呀. 可惜~~
o黎到當然要影返張相先啦.
O係沙灘度留返個大名先.
水漲啦...D 水已經蓋過 D 雜草啦. 我地都要走啦...

回程O既時候, 見到好多已經枯死O既雜草.
又返到去釣魚場啦.....O係流浮山O既行銷完畢, 之後我地就去O左水邊圍食O野, 下回方解.

沒有留言: