2007年12月9日

流浮山之旅下集[水邊圍]

尋日講到去o左流浮山睇日落, 睇完之後我地就坐巴士去元朗食晚飯, 初初諗住泰良苑食, 不過後尾其中一個friend話水邊圍有間泰國菜館都好好味, 所以我地就轉架部, 不過可能太攰, 我個friend帶我地去到果間菜館, 我一路都無留意間菜館個名, 所以我唔知間o野叫乜名, 一心就諗住快 d 有得坐就好啦...
呢個蝦刺生都幾好味.. d 蝦都唔會太細條, 個汁都好味o架.

豬頸肉ok啦.

泰式鳯爪都ok.

芝士蝦丸, 差 d俾d熱到溶哂o既芝士[辣]親, 呢個蝦丸都幾好味o架!!!

呢個咖哩海鮮包就普普通通啦, 個麵包唔係好得.

唔好意思, 我唔知呢個係乜o野炒飯, 因為係 d friend點, 而我自己亦都係無留意.

呢個冬蔭公湯好好味, 好有蝦味!!! 唔會得個酸同辣o既味.

呢款就麻麻地.

最後呢個椰汁糕, 食咁多次椰汁糕, 呢間都算係差喇!!! 個樣就好大路囉, 但係味道麻麻.


食飽飽之後, 無意之間望到菜館入面放o左一個神壇.個神壇上會擺放o左好多唔同o既神像, 但係其中一個........[最左手面困個].大家唔好介意, 係一個男性陽具, 我同 d朋友都好好奇!!!! 究竟係拜乜o既呢???? 大家個好多個問號???????? 不過都無諗住問菜館o既人, 廢時啦..唔知人地會唔會唔鍾意. 所以我地無人問. 但係就成為一個迷囉!!! 大家有冇見過呢?? 有冇人知係拜d 乜o既呢?

我地食飽飽就行去搭西鐵. 因為大家都好攰喇!!! 要返屋企休息!!! 下次唔知仲會唔會去邊度行呢?? 其實要我地周圍去都係比較難, 因為都唔係好願行. .哈...

而呢兩件衫就係好友 connie 尋日俾我o架. 多謝佢先!!! 兩件都o岩o岩好, 如果我肥少少都唔岩o者呀!!! 哈...多謝, 多謝!!!

呢 d 就係尋日買o既o野啦!! 不過都唔買o左好多. 包括兩支蠔油, 一包米通, 一包炒米餅同埋半斤蠔屎.

沒有留言: