2007年12月14日

睇醫生

今日我同我阿媽都要睇醫生, 我就因為個肚成日都痛痛地, 所以去check 下乜事, 而我阿媽就係睇眼, 由於我以前 d腸出過問題, 所以我自己都有d 擔心, 今日見o左醫生, 醫生都話要我拎 d 便便再去 check check, 唉... 有 d 憂慮.... 希望無事啦. 而我阿媽睇完醫生, 暫時都無乜大問題, 只係話雙眼有 d發炎, 要多 d清潔眼睛, 不過都會同佢 check 下有冇青光眼, 同樣都希望阿媽無事!!!

o黎緊呢五日, 即係星期六, 日, 同下星期一, 二, 三都要戎口, 只可以食菜心, 雞肉, 豬肉同魚肉, 另外生果就最好只係食橙, 為o左可以check 清楚, 清淡 d 都要, 最緊要係無事.

沒有留言: