2007年12月17日

多謝家姐


今日買o野聖誕禮物. DIY果兩份係家姐送俾我O架. 多謝家姐.

家姐買俾我O既糖, 哈...

呢支俾我二家姐.

家姐買俾我, 阿媽同二家姐O既, 再多謝, 多謝!!

今日要交 D O野去診所, 交完之後就約O左家姐食晏, 我地食飽之後就去O左吉之島買O野, 因為要買聖誕禮物, 聖誕都就到喇!! 仲唔去買就買唔切O架啦!! 好彩都俾我買到, 我自己就好鍾意喇! 唔知到時交換禮物時, 要O左我份禮物果個朋友鍾唔鍾意呢 ? 哈...
另外行行下見到有 D O野得意, 我同我家姐都覺得兩個姨甥女應該會鍾意, 所以就買O左俾佢地一人一份. 不過係 D DIY O既玩意,好大可能最後都係我家姐幫佢地搞. 哈. 辛苦你喇..家姐!! 而家姐都買O左兩盒 DIY O既公仔俾我, 到時等佢O黎我屋企就一齊整, 真係開心, 多謝家姐!!! 另外, 今日家姐都俾O左D 護膚品, 沐浴露俾我地, 又要再講多聲, 多謝家姐, 再跟住, 家姐又俾O左一支糖我呀, 哈....呢支糖係佢早排去元朗O既戲柵見有個阿伯O係度整糖公仔, 佢見好得意, 所以就買O左俾我同我二家姐, 其實呢 D 糖O係我地好細個O既時候都食過, 不過幾耐之前就唔好講啦,因為真係好耐. 一見返呢支糖就好有懷舊FEEL, 好似返返去好多年前咁, 果陣時乜都覺得好食, 年紀細呀麻, 乜都唔識, 樣樣都覺得好. 依家人大O左, 睇見呢 D 陳年O野就特別有味道!! 家姐真係好有心, 成日都買O野俾我, 再講多次, 多謝家姐, 哈...

沒有留言: