2007年12月9日

神棎 , 阿寶新屋

今日約o左好友睇[神棎], 我之前都有個朋友睇o左, 問過佢話幾好睇, 所以今日就去睇啦!! 套戲都上o左一段時間, 所以今日去戲院買飛一 d都唔難, 套戲節奏都幾快, 一 d 都唔悶, 不過由於人物比較多, 故事錯綜複雜, 有好多地方都要諗. 主角劉青雲做得好好, 睇落去佢呢個角色真係好似有 d 神精錯亂, 行為有d古怪, 成日都話佢睇到人地心裡面o既鬼, 另外, 故事裡面頭頭尾尾出現o左三個佢o既老婆, 一個係佢以前o既老婆, 一個就係依家o既老婆, 另一個就係佢諗出o黎o既老婆, 其實真係好迷惑, 等套戲出o左vcd再睇多次先至得.

睇完戲之後, 行過街邊見到有小販賣貓貓狗狗用o既屋仔, 我見咁平都買o左一間俾阿寶呀. 哈... 之前阿寶住緊果間係我老豆自製o架, 係用紙皮箱做o架. 哈...我阿爸乜都鍾意自己整o架. 拎到返屋企阿寶一見到就一支箭咁走入屋裡面, 哈... 我家姐抻隻手埋, 佢即刻發惡呀!!! 嘩...真係惡得佢呀! 但係玩o左無耐就無o係果間訓, 唉...希望唔會再唔入去訓啦...唔好玩o野呀!!!!! 細佬!!!




不過間屋好似買得大得制.....哈..

沒有留言: