2008年1月2日

封信子


12月14號去睇醫生O既時候見到花鋪有個阿姐賣緊[封信子], 見到好似幾靚咁, 每個頭賣18蚊, 見個阿姐擺出O黎果盆D花開得好靚, 所以我同我阿媽見到都覺得幾靚喎, 所以我都買O左一個頭, 當時果個阿姐話三個星期後就會開花O架啦, 其實早兩日我已經見 D花開哂,都好靚O架, 仲有一陣陣O既清香, 早知果日買多一舊啦!!  果個阿姐話呢D 花一年開一次, 開完呢一次之後, 可以將個頭收埋去, 等出年再浸水到時會再開花, 我同我阿媽都好懷疑, 心諗有冇咁神奇呀!!! 不過唔理啦, 見 D 花都幾靚照買O左佢啦.  話咁快唔使三個星期都已經開花啦, 又唔難種, 又方便, 有興趣O既朋友都可以買O黎種下

沒有留言: