2007年12月31日

覆診

今日要去 QE 內科 覆診, 不過今日都等得比較耐, 其實我都排得好前O架啦, 我排第三個, 心諗應該都好快到我啦, 點知第一個入去人入O左去見醫生, 但係差不多一個鍾意先至出返O黎, 真係等到悶哂, 不過QE呢位內科李醫生真係好好O架!!!! 對病人好細心, 好關心病人, 真係好好, 好好. 之後第二個入去覆診O人都入O左去20分鐘, 終於都到我啦!!! 入到去見到李醫生, 都同醫生問返上次抽 DO野去驗, 報告出O左未?醫生睇過之後佢話一切正常,我個心都定D, 不過我都同醫生講, 我都仲係間唔中覺得個肚某一個位成日都會隱隱作病, 醫生見我咁講, 亦因為我之前個病又比較少見, 所以都安排我再去照腸, 不過都要排到去08年6月, 政府醫院係要咁耐O架啦, 無法啦!!! 不過醫生都叫我留意期係咪仍然成日病, 佢都安排出年五月去覆診, 到時再問我 D情況會係點,我都希望一切正常,樣樣都無事啦!!
覆完診之後就出O左去尖沙咀, 因之前續O左電話O既合約, 電話公司送O左 D禮品, 所以要去拎囉!!! 不過我都好耐無出尖沙咀, 去到都要問下人, 不過都好快搵到, 可能今日係元旦, 果間禮品換領公司朝早無開, 要到下午一點先開工, 我十二點幾去到, 都等O左差不多半個鐘先拎到果 D 禮品, 份禮品係 HELLO KITTY O既雙人冷氣被, 都OK O既, 好過無咁囉. 之後換好就拿拿聲去食晏. 今日家姐一家人都O黎屋企食飯, 不過佢地食完飯坐多一陣又再出元朗, 真係忙. 好啦,
07年即將過去, 祝大家08年個個都身體健康!!! 笑口從開!!! 日日都咁開心!!!!!!!!!! HAPPY NEW YEAR!!

沒有留言: