2008年1月10日

向獸醫診所出發



我地就係去呢間[東方獸醫診所.

由於姑娘話應幾日水晶沙就ok o架啦, 所以買包細就算啦.另外, 果包猫猫小食都係咁o岩見到順便買返俾阿寶食. 其實最初想買魷魚絲, 不過果間鋪頭無得買.

捐完錢就係送o左呢份禮物啦, 係clips o黎o架, 幾得意.


今朝月同埋我個二家姐一齊帶阿寶去獸醫診所, 由於由尋晚十點開始阿寶就要斷糧斷水, 所以今朝一早佢就鬼殺咁嘈, 不過你嘈都無用, 時關你到時要全身麻醉, 一定要空肚o架!!! 唔係拍做完手術係咁嘔呀!!!
今朝九點我地一行二人一貓向獸醫診所出發, 之前咪買o左個貓貓走鬼袋, 所以今次唔使坐的士去, 慳返幾十蚊,哈...阿寶全程車都好安靜, 只係間唔中郁幾下, 佢都唔知自己將步人貓生中另一個大轉變, 由有得生變無得生, 其實對於一個雄性o既動物或者人類o黎講, 係一件相當痛苦o既事, 我都唔係好忍心, 但係為o左佢將來會小 d 病痛, 同埋唔會搞大其他靚貓女個肚, 所以辛苦你啦...阿寶!!! 仲有聽人講貓貓做o左絶育手術會乖d o架, 我都希望會係咁. 言歸正傳先, 我地經過幾十分鐘o既車程終於都到o左診所. 由於事先已經預約o左, 所以一去到, 姑娘係咁 e 講o左做手術係有風險, 因為怕貓貓對藥物會有敏感, 不過都只會係好細o既風險, 叫我寫返低我 d 資料(應該係預防我放低隻貓唔要, 同埋唔俾錢!!, 因為要寫埋身份証),另外, 姑娘仲同我地講寶寶做完手術之後, 最好要用水晶沙o黎去大小便, 因為我唔係用開水晶沙, 所以要去買呀. 咁一切手續都做用就將阿寶交俾姑娘, 要等到今日晏 d 五點幾之後先可以去接返阿寶, 希望手術成功, 一切順利啦.
之後我同我二家姐就去 o左元朗逛o左一陣, 順便去買猫沙, 我地行行下有位女士走埋o黎, 原來係[拯救遺棄寵物中心] 做緊酬款, 真係有意思, 所以我都响應下先, 捐o左廿蚊, 諗住捐完就走啦, 點知果位女士話有小禮物送件送返俾我, 哈..真係又可以做善事, 又有禮物收, 好開心呀!!! 好似係為阿寶作o左個福咁呀!!! 真係好開心呀!!!
之後買o左水品沙同埋一包猫猫小食, 仲買埋我地o既午餐就返屋企啦. 再等多幾個鐘就去接阿寶啦!!!! 阿寶你要叻 d 呀!!!! 加油!!!!

沒有留言: