2008年1月10日

阿寶返屋企喇!



我同我二家姐今日四點幾再出門去接阿寶, 無見佢七個鐘頭, 唔知佢點呢?? 好心急想快 d 見返佢. 我地五點半就去到診所, 診所入面都幾多人, 見到有人o係柜枱同姑娘講緊o野, 以我都只係企o係隔離等, 不過見佢地講咁耐都無理我, 所以我都急唔住走埋去問姑娘我隻猫猫阿寶係咪走得, 姑娘話係呀, 轉頭就將阿寶連猫帶袋拎出o黎, 當時只係見佢無乜反應, 姑娘話阿寶 d 麻醉藥仲未過哂, 過多陣就會醒, 跟住俾o左 d [抗身素]我, 要俾阿寶食架!! 仲話阿寶要過o左今晚九點先可以俾o野佢食, 俾水佢飲, 之後收埋我錢就走人啦... 我地坐輕鐵返屋企, 途中見阿寶開始醒醒地, 有 d 郁喇!!! 好快我地就返到屋企, 我第一時間開o左個袋睇下阿寶佢點, 佢醒o左啦, 不過仲係無乜力, 不過佢好想將個燈罩整甩, 我地當然唔俾佢咁做啦!!! 不過見佢係咁向後行, 行兩步就無力再行, 唉....初初都係放佢o係佢間屋度, 不過佢就唔肯入去, 之後就將佢放o係佢間屋上面, 佢就定返小小, 係咁 e 訓o左一陣, 不過轉頭醒返又要想整甩個燈罩, 由於我買果個燈罩大o左小小, 姑娘幫我用繩索緊穩佢, 所以阿寶變o左一隻帶住燈罩又成隻蟹咁o既猫, 真係好可憐!! 見佢行兩步又無力, 真係好慘, 今我諗佢都好難過, 不過我地一家人都會支持你o架寶寶, 你要堅強d 呀!!!!!!!!!!!!! 一過九點我就會即刻俾水同俾o野你食o架啦!! 你好快會好返o架啦!!! 加油呀!!!

沒有留言: