2008年1月10日

難涯o既一晚


對阿寶o黎講, 尋晚應該係佢一生中最難涯o既一晚, 其實佢o黎我屋企之前, 佢都受過傷, 我諗有 d blog友都會留意到阿寶條尾係怪怪地, 其實佢係點樣整親, 我地都唔知道, 只係估計佢細細個o既時候同其他猫打交又或者俾猫打做成o既, 我諗果次o既受傷都會令到佢好痛, 但係點痛都唔夠今次[男人之苦]咁痛, 身體上重要o既寶貝俾人切o左....我地只要諗都覺得好痛啦, 何況係當時猫呢!!!! 另外, 下面痛到死之制, 上面又無啦啦多o左舊o野, 我係指佢個燈罩呀, 佢極之唔鍾意個燈罩, 佢都試圖整甩佢, 不過當然唔成功啦!!! d 麻醉藥又未散得哂, 迷迷茫茫, 又只係食 o左小小猫糧, 又無飲過水, 幾十樣o野一晚裡面發生哂, 唔好話一隻猫, 就算係一個人都好難頂啦!!! 所以我同我二家姐都陪o左佢好耐, o係佢隔望睇住佢訓, 盡量令佢覺得我地係錫佢, 係關心佢, 令佢唔使咁驚, 好好彩尋晚阿寶都吃訓到, 我聽我二家姐講, 阿寶半夜四點幾醒o左, 我二家姐俾o左小小o野佢食, 而阿寶亦小o左一次便, 之後又再訓過. 而我今朝七點幾就起身去睇睇阿寶, 我見到佢已經醒o左, 於是俾 d o野佢食, 可能真係好肚餓, 佢都即刻食o左d猫糧, 不過唔係食好多, 可能心情都唔係咁好, 無乜心機食, 之後再試下俾 d 水佢飲, 不過帶住個燈罩, 要俾水佢飲都有 d難度, 最係就用一條飲管拿拿俾佢飲, 不過佢都只係飲o左dd, 跟住又唔肯飲, 唯有每隔一段時間就俾 d o野佢食, 俾 d 水佢飲, 希望佢有返 d體力, 可以快 d好返.

沒有留言: