2006年4月6日

鍋貼



今天一早到街市買做鍋貼的材料, 其實之前都試過一次, 但不成功, 因為做的方法錯了, 今次問過家姐, 知道做的方法, 所以再試多一次, 外形都算ok, 不過味道淡了些, 如果再咸一些就較好了. 不過今次做比上次成功得多了. 哈...
我做了二十幾隻鍋貼, 做好後叫我另一個姐姐試, 唉....她說她很累, 要睡覺, 真的氣死我, 算吧, 我自己一口氣吃了一打, 嘩....好膩. 下次不用買太多材料, 我怕做了出來又是只得我一個人吃呀.

8 則留言:

RitaRita 說...

好囉...整多d就會有進步...加油..
我今日在街都是吃水餃面..都幾好吃喎..

GRACE 說...

我好相信我下一次會做得更好!!!

莹莹 說...

grace,

你算好?~~
以前每次我整水?o既?候都整50几只~~
不?我屋企?肥佬都几食得。
?我食晒d水?。

GRACE 說...

TO:瑩瑩
不明為你你打給我的文章都是???
不過我大概都估到你說什麼. 哈..
嘩...你們兩個人吃五十隻水餃, 真的利害.不過正所謂”食得是福”對嗎!! 

莹莹 說...

都不懂?什么每次都??的!!
??!!

匿名 說...

鍋貼用甚麼料?? 個樣都似模似樣. .不如復活節去 connie 屋企你整 d 大家吃.

hbdckp 說...

忽然肚子餓 ....

GRACE 說...

TO: SALLY
都未做到好似o係街度食到果 d 鍋貼咁好味, 試多兩次先啦.