2006年9月15日

多口水


昨日因為天氣轉好, 所以可以去游水, 可能天氣仍涼, 去到泳池"游人"並不多, 但教練說今天的水較涷, 我和 sally 在落水之前先做熱身運動, 但當下水的那一刻, 嘩.......................冰水一樣, 涷得很呀..... 不過我是勇敢的香港人, 雖然涷, 但我也會堅持, 當我將頭潛入水中, 那種進入雪山的感覺就更迫真, 嘩...可以說是由頭涷到腳指尾, 不過我不管了, 游呀..游呀..游, 回頭看到sally 如姐姐站在水中叫"涷呀...好涷呀", 我就叫她們快些游, 不過姐姐仍只是繼續叫涷.......快些游吧, 教練看到你叫涷也不會教你呀...而我就一支箭般繼續游.

昨天幾位好友都有事未能來游泳, 最後只有我們三個人, 可能教練看到只有我們二個人, 所以只是叫我們游來游水, 但游了不夠一個小時, 就看到教練又在"吹水", 唉.....他真的多口水, 早幾次聽他說他的"過去"還覺得有新鮮感, 但我是來學游水的, 不是來聽你說故事, 最初我也很有禮貌站著聽他濆口水, 但他不是說游水的故事, 而是說他的廚藝如何了得.....真的悶死... 之後看到姐姐聽得那麼開心, 我也不理了, 我自己繼續游, 不要浪費我的時間. 如每次來到都是聽她"吹水", 我不如平日自己來游好過了...

2 則留言:

RitaRita 說...

哈哈哈..
你傻架..話我聽得好開心...
咁佢講野..咪聽佢吹囉..
呢 d 叫禮貌..hahaha

GRACE 說...

我就真係無乜興趣聽佢講啦.