2007年3月27日

越來越難搞



今天去了屯門辦些事, 之後亦到了家姐家裡坐, 由於兩個姨甥心這個星期都要測驗, 於是我就叫她們溫習啦......珩珩雖然不太願, 但也走上拿書溫習, 而阿瑜就轉個頭走了入房玩電腦, 我看到她這樣, 於是就走入房將電腦關掉, 她見我關掉電腦, 不用一秒鐘就嚎啕大哭, 跟著走到她媽媽面見告狀, 她媽媽即我家姐當然幫理不幫親啦. 於是阿瑜再走入房發脾氣, 唉................她都不明白自己因為越來越懶散成績亦越來越差, 又不敢聽人講, 總是覺得我對她不好, 唉...她越來越反叛, 越來越難跟她溝通, 很難搞, 應該怎樣做呢?? 天呀.....................我投降啦...
希望總有一天阿瑜會明白我們為何會這樣做. 全是為她好的.

2 則留言:

RitaRita 說...

所以你要明白我點解唔理佢...就係佢太難搞la>....佢已經無藥可救..佢放棄佢自己..令到我地都放棄佢.......唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GRACE 說...

希望總有一天佢會明白我地啦. 我都好希望大和諧共處, 每日都係笑哈哈咁過.