2007年3月19日

Olive Cafe


店內環境.

頭盤: 鴨肉鵝肝.

主菜: 帶子, 大蝦, 蚝肉天使麵.

另外叫的甜品: 草苺芝士餅.(一起吃的)

苦得很的咖啡, 被我的同學笑我為何加那麼多糖和奶, 就說因為苦才加糖, 但又被同學笑[苦就不要飲咖啡, 哈...我說[我喜羑呀, 不關你的事!!!!]


三月份又有兩位同學生日, 我們約了今晚在荃灣Olive Cafe 吃晚飯, 相約她們七點半在餐廳內等, 大概七點左右, 收到了其中一位壽星女的電話, 她有急事不能來, o..no... 之後亦收到另一位同學的消息, 她今天到大陸辦工事, 所以亦不能出席, 最後只得五人共進晚餐.

今次晚飯的這間餐廳, 我上年也來過一次, 當時吃後的感覺是麻麻的, 所以今次再來所抱的期望並不大的. 我們一人叫了一個晚餐, 晚餐包括頭盤, 主菜和餐飲. 我所叫竹旳是帶子, 大蝦, 蚝內天使麵, 鴨肉鵝肝和咖啡一杯, 今次叫的這一個餐味道很不錯, 而且份量十足, 食物很新鮮, 跟上次比較好得多. 有機會都會再去光顧.

另外, 今天未出門之前, 在家中發生家居意外, 爸爸在家中做些少家居的小工程, 而我看到也來幫些少忙, 但是就在我幫忙的過程中, 我和爸爸不小心將掛在上的電風扇弄掉了, 剛剛掉落在我的頭上, 很痛呀.... 我的額頭起了一個[樓], 左眼的眼皮也紅了, 幸好不是太緊要, 真是不幸中之大幸. 希望今天中頭獎之後, 過兩天真的中六合彩頭獎啦. 哈...

3 則留言:

RitaRita 說...

咁價錢呢???我估都唔平喇..?不過間中一次都好既...樣樣都試下嘛..

你真係鴻運當頭....六合彩一定有你份中..

匿名 說...

我都話左你啦,怕苦就唔好學人飯咖啡,飲熱朱古力咪算囉,又要死撐....
哈...中左頭奬唔出聲,昨晚間餐廳咁暗,都睇唔到你個頭奬添

GRACE 說...

TO: RITA
五個人食O左六百幾蚊. 意大利餐係咁上下價錢啦!!

TO: CINDY

我鍾意呀, 哈...唔俾呀. 吹呀!!! 哈...
得閒O黎到唔好齋睇, 係咁E都留O下言啦!!!