2007年11月18日

肥姐你要加油呀!


今日約o左好友食晏, 其實都係簡簡單單走o左去食米線, 之後好友要要俾 d 野佢個細佬同弟嫂, 所以就約o左o係麥記等, 我地坐低無耐就見到佢地, 我都有一排無見過好友呢個侄仔, 今日見到佢一樣咁我好傾, 因為呢個細佬真係好多o野講o架!!! 哈... 佢得五歲咋, 不過好鬼健談o架!!! 佢就係因為把口叻, 所以都攞過幾次講故事o既奬, 哈... 大家可想而知佢幾咁口齒伶俐呀!!!! 之後好友將d o野俾o左佢細佬同弟婦之後, 我地都走人啦!!! 再係咁e逛多一陣就走人啦!!!

尋日大家有冇睇無線呀?? 我睇見肥姐, 雖然見到佢仍然可以好勇敢咁同大家見面, 但係相信佢身體係好弱, 要對抗病魔唔係一件容易o既事, 希望佢可以堅強咁面對, 亦希望佢可以戰勝病魔!!! 加油呀姐姐!!好多人持你o架!!!

沒有留言: